Pogoji poslovanja

BAG.SI je spletna trgovina, kjer si prizadevamo kupcu ustvariti čim boljšo uporabniško izkušnjo. Za naše izdelke vedno iščemo najugodnejšo ceno in jih s tem naredimo dostopnejše za naše kupce.

Splošni pogoji

Kupci spletne trgovine bag.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizična oseba je tista, ki izdelke pridobiva ali uporablja izključno za svojo lastno uporabo, izven njegove poklicne ali pridobitvene dejavnosti. Kupec z registracijo ali nakupom v spletni trgovini bag.si potrjuje, da sprejeme pogoje poslovanja, ki jih določa Media bus d.o.o.  in zagotavlja pristnost vseh svojih posredovanih podatkov (velja tudi za nakupe dogovorjene preko e-mailov ali telefona). Fizične osebe in Media bus d.o.o. medsebojne obveznosti urejajo s temi pogoji poslovanja in zakonom o varstvu potrošnikov. Pravne osebe ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitveno dejavnost in Media bus d.o.o. urejajo medsebojne obveznosti s posebno pogodbo v pisni obliki. Za Pravne osebe ter fizične osebe, ki bi kupljene izdelke uporabljali v svoji pridobitveni dejavnosti velja zakon o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. Za sodelovanje s pravnimi osebami in fizičnimi osebami, ki opravljajo pridobitveno dejavnost nas prosim kontaktirajte na info@bag.si. Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), z Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Izbris ali pridobitev osebnih podatkov

Vaše osebne podatke zbiramo, da lahko sprocesiramo naročila in vas obveščamo o novostih. Če želite izbris ali pregled vaših osebnih podatkov, nam to sporočite na info@bag.si.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za nove ali nepogodbene kupce v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Nakup preko spletne trgovine

Kupovanje na naši spletni strani je zelo enostavno. Željene izdelke preprosto naložite v košarico in nadaljujete na blagajno, kjer izpolnite svoje podatke in izberete način plačila in dostave. Po opravljenem naročilu vas o tem obvestimo po emailu v katerem so podatki za plačilo in predračun. Račun, ki velja kot dokazilo o nakupu prejmete šele po potrjenem plačilu na vaš email naslov. Vse cene objavljene v spletni trgovini bag.si so končne. Objavljene cene v spletni trgovini bag.si se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Poštnina za naročila se zaračuna naknadno razen v primerih akcije z brezplačno poštnino. V primerih, da ste izbrali za način plačila bančno nakazilo ali plačilo s PayPal oz. kreditno/debetno kartico, vam bo poštnina prišteta v blagajni. V kolikor ste izbrali plačilo po povzetju pa poštnino plačate po povzetju skupaj s kupnino. Za morebitne zamude s strani dostavljalca Media bus d.o.o. ne odgovarja. Popusti na nakupe v spletni trgovini bag.si se ne seštevajo. Vsi video posnetki in slike na naši spletni strani so simbolični.

Načini plačila

  • Bančno nakazilo – plačilo opravite preko bančnega nakazila (UPN naloga), vaši izdelki pa bodo odposlani v navedenem roku, po opravljenem nakazilu. Podatke za izpolnitev UPN naloga dobite na strani »Prejeto naročilo«, ki se prikaže po opravljenem nakupu, ali pa na vašem email naslovu. V kolikor priliva ne dobimo v roku 5 delovnih dni, vam lahko naročilo prekličemo in vas o tem obvestimo na vaš e-mail.
  • Plačilo po povzetju – zaradi neprevzetih naročil smo ukinili plačilo po povzetju. V kolikor pa to opcijo želite, nas pokličite na 069 646 005 ali nam pošljite e-mail na info@bag.si. Naročene izdelke vam bomo v navedenem roku poslali na željen naslov, vi pa jih plačate ob dostavi. Plačilo po povzetju ni mogoče za nekatere izdelke.
  • PayPal ali plačilo z kreditno/debetno kartico – PayPal je storitev, ki omogoča varno plačevanje preko spleta. Po zaključenem naročilu, vas bomo preusmerili na varno povezavo PayPal, kjer se vpišete z vašim email naslovom ter geslom. V kolikor nimate ustvarjenega PayPal računa vam PayPal omogoča varno plačevanje z vašo kreditno ali debetno kartico (Kliknite Pay with my credit or debit card in sledite navodilom).

Pri nakazilu lahko pride do dodatnih stroškov, odvisnih od ponudnikov storitev, katere krije kupec.

Dostava

Dostavljamo kjerkoli v Sloveniji. V kolikor je izdelek na zalogi, je dobavni rok 1 – 3 delovne dni. Če izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo in vam sporočimo kakšen je predviden dobavni rok.

Avtorske pravice

Objavljene vsebine in tehnologije so last podjetja Media bus d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitekura in inžiniring, grafični elementi, slike, besedila, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti Media bus d.o.o. je prepovedano. Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju Media bus d.o.o. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

Izvedba, preklic, sprememba ali zavrnitev naročila

Naročila izvedena na spletni strani bag.si bodo odposlana v najkrajšem možnem času. Po opravljenem nakupu boste prejeli potrditveni email, kjer bodo vsi podatki o vašem nakupu in predračun. Račun vam pošljemo po prejetem nakazilu v elektronski obliki na dani email naslov. Kupec lahko po opravljenem naročilu ali plačilu odpove ali spremeni svoj nakup, če izdelki še niso bili odposlani. Zato vas prosimo, da nam v tem primeru to čim prej sporočite na naš elektronski naslov info@bag.si. Po odpovedanem nakupu vam vrnemo vaš denar na TRR račun ali v obliki dobropisa. V kolikor ugotovimo, da pri nastanku naročila niso bili upoštevani naši pogoji poslovanja ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, si Media bus d.o.o. pridržuje pravico do preklica naročila. Dobavni roki zapisani na posameznih izdelkih so zapisani v delavnih dneh. Torej 10 dni pomeni 10 delovnih dni. V kolikor izdelka ne moremo dobaviti v navedenem roku bomo o tem kupca v najkrajšem možnem času obvestili. Kupec lahko v tem primeru odstopi od pogodbe in prekliče naročilo. Ves vnaprej plačan denar v celoti povrnemo kupcu.

Dobropisi

Dobropisi so veljavni največ 1 leto.

Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga v roku 14 dni

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@bag.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh na naslov Media bus d.o.o., Breznikova cesta 7a, Prelog, 1230 Domžale. Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma’ najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ;ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroke vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastno’sti in delovanja blaga. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec blago vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži. Prošnjo za odstop od pogodbe na daljavo lahko pošljite na naš email naslov info@bag.si.

Pogoji za uveljavljane reklamacije

Izdelek, ki ga reklamirate mora biti v istem stanju kot je bil, ko ste ga kupili. Reklamiran izdelek mora biti vrnjen v prvotni embalaži z vsemi nepoškodovanimi deli, ki so bili vključeni v paketu. Če bodo vidne kakršnekoli fizične poškodbe ali znaki napačne uporabe, ki niso v skladu z navodili za uporabo, vam reklamacije ne bomo upoštevali. Za vračilo se upošteva le kupnina vrnjenega izdelka. Poštnino in ostale morebitne stroške krije kupec.

Stvarne napake

  • Lastnosti izdelka niso v skladu z potrebami, ki so potrebne za njegovo normalno rabo in promet.
  • Lastnosti izdelka niso v skladu z potrebami, ki so potrebne za njegovo posebno rabo za katero jo kupec kupuje in je bila ali bi morala biti prodajalcu znana.
  • Lastnosti izdelka niso v skladu s predpisi ali dogovorom.

Vračilo denarja

Način vračila denarja je po dogovoru. V praksi vračamo denar na TRR razen, če ste plačali preko Paypal sistema, vam vrnemo denar preko Paypal Sistema. V kolikor kupec želi vračilo denarja v drugačni obliki, krije stroške, ki se ustvarijo sam.

Varovanje osebnih podatkov

Splošno

Prodajalec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo prodajalec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Prodajalec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu prodajalec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Uporaba osebnih podatkov

Prodajalec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslov za dostavo;
  • naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Media bus d.o.o. ne odgovarja. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, Prodajalec je zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Prodajalec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov prodajalca. Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Prodajalec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Prodajalec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Prodajalec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki. Prodajalec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo. Dostavni službi bo prodajalec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo prodajalec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Media bus d.o.o. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih Media bus d.o.o. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni artiklov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Izvajanje politike zasebnosti

Prodajalec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov. Vse osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s prodajalcem. Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. prodajalec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

Prijava na novice

Uporabnik se lahko prijavi na e-novice na več načinov. Preko poveave, na blagajni pusti obkljukano, da se prijavlja na novice. Avtomatična prijava na novice velja tudi, če uporabnik prevzame kupon za popust pri svojem nakupu. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od e-novic in tako ne bo več prejemal emailov.

Odgovornost za napake

Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarnih napak ob spoštovanju Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 51/04, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki). Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva nakupa. Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čimprej kontaktirajte na info@bag.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Hranjenje osebnih podatkov za zapuščeno košarico

V naši spletni trgovini se trudimo, da izvedemo najboljšo uporabniško izkušnjo. Zato hranimo vaše podatke, ki jih vpišete v procesu nakupa, da vam lahko ponudimo popust ali pa pomagamo, če se vam kje zatakne. Odjava od tovrstnih emailov je preprosta. Če se odjaviti ne morete pa nam pišite na naš email naslov info@bag.si. Email za zapuščeno košarico hranimo 30 dni.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov (IRPS)

Naše podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS. Povezava platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRS).

Davčne blagajne

Vsi računi, ki so plačani z gotovino so davčno overjeni. Vklopi razum zahtevaj račun

Kuponi

Kuponi, ki so splošni ne veljajo za vse produkte saj bi tvegali, da bi negativno poslovali. Ustreznost kupona na določene produkte se lahko vidi v košarici, ko kupon uporabite. Ponavadi so vsi kuponi omejeni na določeno ceno nakupa.

Podjetje

Media bus d.o.o. Breznikova cesta 7a, Prelog 1230 Domžale Slovenija Tel: 069646005 Email: info@bag.si ID za DDV: SI10290524 Podjetje je DDV zavezanec